صفحه اصلی
معرفی شرکت
خدمات و محصولات
تجهیزات ماکروویو
وایرلس
شبکه
شبکه های ماهواره ای
FTTx
دکل های مخابراتی
پشتیبانی
واحد تعمیرات
گالری
مقالات و آموزش
تماس با ما
پروژه های در دست اجرا:
سکاف:طراحی ،تأمین تجهیزات مایکروویو و تترا پروژه تقویت فشار سایت وراوی
شرکت انهار:طراحی ،تأمین تجهیزات مایکروویو و تترا پروژه تقویت فشار سایت هما
نفت خیز جنوب :تامین ،نصب و راه اندازی لینک رادیویی
انتقال گاز منطقه 1 (خوزستان ) : تهیه تجهیزات مایکروویو برند SM باند 8
شرکت انتقال گاز منطقه 2 (اصفهان ) : تهیه و تعویض فیدر آنتن مایکروویو
شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون : فروش تجهیزات مخابراتی تترا
شرکت توزیع برق مازندران :تامین و نصب و را ه اندازی 3لینک رادیو باند UHF در ساری
افرانت : فروش 4 لینک تجهیزات مایکروویو برند SM باند 38
شرکت زیر ساخت هرمزگان : جمع آوری دکل خود ایستای 60 متری جزیره هنگام
شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان :انصب و راه اندازی 2 لینک رادیویی مخابراتی قاسم کوری و هفتکل / بیمارستان نفت و مخابرات ولیعصر
بانک مسکن : فروش و نصب و راه اندازی تجهیزات مایکروویو برند SM باند 24GHZ
بانک ملی :نصب و را ه اندازی لینک مایکروویو برند SM باند 24GHz
بانک ایران زمین
اجرای دکل نیروگاه متمرکز پارس جنوبی
شرکت انتقال گاز منطقه 5 ( شیراز ) : فوش تجهیزات مایکروویو SM باند 8
شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون : فروش تجهیزات رادیویی مایکروویو برند SM باند 8
کابل کواکسیال RG213
تجارت الكترونيك
شبكه و امنيت
مخابرات
مخابرات به سمت باندلینگ میرود
امروزه باندلینگ (یکپارچه سازی خدمات ارتباطی) در سطح جهان اتفاق افتاده است و دیر یا زود باید برای مخابرات ایران هم رخ دهد.ملک جعفریان، معاون راهبرد شرکت مخابرات ایران، با تاکید بر تمرکز ارائه سرویس یکپارچه و رضایت مندی مشتریان در سطح کشور و البته تنوع سرویس های مختلف مخابراتی گفت: ما در حوزه همراه ۶۴ میلیون سیم کارت همراه فعال داریم و در حوزه ثابت تقریبا ۳۰ میلیون مشترک تلفن ثابت داریم؛ در حوزه خدمات دیتا و پهن باند حدود ۴.۵ میلیون سرویس پهن باند به مردم ارائه می دهیم. طبیعتا اگر بتوانیم هم گرایی ایجاد و سرویس هایمان را یکپارچه کنیم، مشتری بسته خریداری می کند و درنهایت پاسخ گویی متمرکز می شود و خدمات ارزش افزوده یکپارچه، رضایت مشتری را به همراه خواهد داشت.وی با بیان اینکه هدف ما ارائه سرویس های متنوع اما واحد در سراسر کشور است؛ گفت: شرکت های استانی همین شکل و شمایل خودشان را خواهند داشت، ولی تصمیم گیری های فنی و برنامه ریزی ها متمرکز خواهد شد؛ مثلا پرداخت حقوق و تصمیم گیری های کلان متمرکز می شود. این امر این مزیت را برای استان ایجاد می کنند که بتواند در کار فنی و ارائه سرویس خود متمرکز شود و از حاشیه ها فاصله گرفته شود.ملک جعفریان در خصوص اجبار در باندل کردن (یکپارچه کردن) خدمات شرکت مخابرات گفت: اگر باندلینگ در سطح جهان اتفاق افتاده است، دیر یا زود باید برای مخابرات ایران هم رخ دهد. ما باید به سمت وسوی ارائه بسته مخابراتی برویم؛ یعنی بسته ای را واگذار کنیم که مشتری بتواند با همان بسته فیلم هم ببیند، تماس های ثابت و همراه بگیرد و داده هایش را داشته باشد؛ مخابرات باید بتواند همه این خدمات را به صورت باندلینگ ارائه دهد. درحال حاضر همراه اول بسته می فروشد و شبکه های مخابرات استان ها هم در این زمینه آغاز به کارکرده اند. این جبر ICT است.معاون راهبرد شرکت مخابرات ایران افزود: شرکت های مخابراتی علاوه بر اینکه باید سرویس های متنوع ارائه دهند، باید هزینه های خود را ازنظر منابع انسانی کنترل کنند. اگر بین این ها تعادل ایجاد شود، این ایده دور از دسترس نخواهد بود؛ اما باید با توجه به استانداردهای روز دنیا حرکت کنیم. تعرفه های مخابراتی باید مشخص باشد. در کشور ما مبلغ سرویس، قیمت تمام شده و واقعی سرویس نیست. این مساله باید اصلاح شود. ارائه سرویس بر اساس قیمت واقعی، بر درآمد شرکت ها تأثیر خواهد داشت لذا فروش سرویس باید منطقی باشد.منبع : فناوران اطلاعات
منبع خبر:
ایتنا